lördag 12 januari 2008

En bebis, två bebisar

I fredags hände det på Cedars-Sinai-sjukhuset i Los Angeles.. japp, då fick Hollywood-mammorna sina småttingar.

Nicole Richie & Joel Madden fick en liten flicka - Harlow Winter Kate Madden. Och Christina Aguilera fick en liten pojke tillsammans med sångaren Jordan Bratman,(vet inget namn på honom ännu, bebisen asså). Gulligt, gulligt! Nu får vi väl bara vänta tills vi får se bilder på de små kändis-bebisarna.

Föresten, vad tycker ni om namnet på Nicole och Joel's barn?

7 kommentarer:

Starlet sa...

Grattis till dem! :) Nicoles och Joels barn fick ett fint namn tycker jag. =) Harlow är lite speciellt, eller jag har iaf inte hört det tidigare.

Frida sa...

starlet: Ja, nej jag har inte heller hört det förut ;)
Men hon fick ju bara Joels efternamn :P
Vet du vad Christina Aguileras barn ska heta?

Starlet sa...

Frida: Nej, det vet jag inte ännu. :P

Hedvig sa...

Det var något nytt!! Åhhh, vad kul för dem!! :D:D

Frida sa...

hedvig: Jaa, det är så gulligt :)

Starlet sa...

Jag fick reda på att Christinas och Jordans son heter Max Liron Bratman. =)

Frida sa...

starlet: okej, vad bra, då fick man veta det också :)
Haha, vad gulligt då! ;)