söndag 16 december 2007

Dagens bild

:)
Jag säger bara... oj, herregud och aah! Ingen tid, ingen tid, ingen tid. Jag har verkligen inte haft tid till bloggen, tyvärr. Det har vart så mkt med skolan nu med prov och allt innan betygen till jul och allt, och det har inte blivit någon tid över till bloggen. Men så tänkte jag att jag ska försöka bättra på det och göra inlägg och uppdateringar på jullovet, när jag har NO SCHOOL! :) Så det första inlägget på länge fick bli en bild på Nicole, I hope you like it!

3 kommentarer:

Hedvig sa...

Stackare.. Vi har också haft jättemycket i skolan nu! Så himla jobbigt! Men snart är det looov :D
Jättefin bild på Nicole!

Frida sa...

hedvig: Jaa, asså det är helt sjukt vad mkt prov och läxor och allt möjligt det är med skolan, och speciellt nu innan jul. Vi hade typ 3 prov på en vecka för ett tag sen! :O
Det ska bli asgött med lov nu :)
Vi måste ta och ses snart!? <3

Hedvig sa...

girl: vi har också haft typ massor prov och skit!
Jaa, det är klart vi måste! :D jättelänge sen nu ju.. <3